28.04.2010

Interviu Ashley Greene pentru Nylon


O parte din interviul lui Ashley pentru revista Nylon.
Despre paparazzi : Le cunosc masinile.Stau tot timpul in fata casei mele.Intotdeauna imi activez alarma pentru ca nu vreau sa-mi fac griji despre oameni devenind putin prea obsedati.
Despre Twilight : Este putin nebunesc pentru mine,pentru ca "Twilight" este acest mare fenomen,iar fanii sunt foarte pasionati si doresc sa stie tot despre noi.Asa ca stii,suntem urmariti tot timpul.
Inainte de a fi aleasa pentru rolul lui Alice : De-a lungul timpului s-au intamplat destule pentru ca parintii mei sa poate spune "Ok,e timpul sa te intorci acasa si sa mergi la facultate...".Asa ca am incercat sa-mi infrumusetez putin CV-ul .
Despre tanarul Hollywood : Nu suntem toti nebuni!...Am impresia ca o intreaga generatie se crede mai presus decat Dumnezeu si poate face orice isi doreste.
Despre Breaking Dawn : Daca-l fac,sa fim sinceri,voi participa si eu.
Aici gasiti interviul complet.

StiriTwilight

Niciun comentariu: