28.03.2012

Kristen Stewart abia asteapta sa vada "The Hunger Games"


Kristen Stewart a devenit vedetă peste noapte odată cu distribuirea ei în rolul principal feminin din franciza Twilight așa că știe exact ce îi așteaptă pe trio-ul de actori principali din The Hunger Games: Jennifer Lawrence, 21, Liam Hemsworth, 22 și Josh Hutcherson, 19.

Devine nebunesc și imediat îți pui întrebarea: Voi fi în stare să îi fac față? E ceva ce îmi doresc? E atât de evident că niciunul dintre ei nu a semnat pentru a apărea în următoarea franciză de senzație și cred că aceasta e cea mai frumoasă cale să vezi cum ceva crește sub ochii tăi.

Kristen, care urmează să apară pe 1 iunie în Snow White and the Huntsman și încheie socotelile cu franciza Twilight anul acesta în noiembrie, s-a declarat foarte entuziasmată să-i vadă pe cei trei tineri actori în prima parte a trilogiei The Hunger Games, bazată pe romanele scrise de Suzanne Collins.

De când a semnat pentru rolul protagonistei Katniss Everdeen, Jennifer Lawrence a fost comparată deseori cu Kristen Stewart. Chiar dacă sunt prezentate de presă ca rivale, Jennifer tratează aceste comparații cu mult umor: "I-am scris un email pentru că a apărut un articol mare legat de rivalitatea dintre Twilight si Hunger Games. Și nu ne-am mai întâlnit și nici n-am mai vorbit până acum. Sunt atâtea citate false de-ale mele care sunt de-a dreptul hilare. I-am scris în email că abia aștept să văd ce mai dezvăluie acest scandal."

Spre surprinderea lui Jennifer, Stewart i-a răspuns foarte rapid: "E ok. Bine ai venit în lumea noastră unde tot ce zici este transformat în altceva."
 
Sursa: twilightsaga.ro

Niciun comentariu: