29.10.2011

Julia Jones vorbeste despre aniversarea de 21 de ani a lui Kristen

 
E!Online- MarcMalkin: Probabil ca ati auzit despre petrecerea de 21 de ani a lui Kristen Stewart combinata cu petrecerea de incheiere a filmarilor 'Breaking Dawn', eveniment petrecut in primavara.
Se pare ca actrita a incercat sa opreasca petrecerea data in cinstea zilei sale de nastere. De ce?

'Era un tort urias pentru ea, dar nu a vrut sa fie pentru ea, ci pentru petrecerea de incheiere a filmarilor', ne-a spus aseara la evenimentul Burberry Body in Beverly Hills actrita din 'Breaking Dawn', Julia Jones. 'Asa ca nu l-au mai adus.'

Dar colegii sai nici nu au vrut sa auda asa ceva. 'La un moment dat, eu si alte persoane eram 'Stati putin. Unde e tortul lui Kristen?' a spus Jones. 'Am mers inapoi in bucatarie si am cerut sa fie adus tortul. Am facut o scena.'

Stewart s-a lasat in sfarsit batuta. 'A fost de acord. Dar inteleg, pentru ca petrecerea de incheiere a filmarilor era o chestie importanta. Sunt si eu rezervata cand vine vorba despre ziua mea. Nu vrei prea multa atentie.

Daca e ceva ce K.Stew nu doreste, aceea este atentia.

Sursa: Robstenation
Traducerea: twilightloversromania

Niciun comentariu: