21.07.2010

Interviu Jackson pentru Nylon



Iti spune cineva pe adevaratul tau prenume, Monroe?
Mi se spune Monroe atunci cand am probleme cu legea.

Ceea ce... se intampla des?
Foarte, foarte rar. Nu primesc decat amenzi pentru viteza in ultimul timp, dar sunt si obisnuit sa parchez unde nu trebuie.

Stiu ca M. Night Shyamalan este faimos pentru discretia lui. Ce ne poti spune tu despre The Last Airbender?
Pot spune ca va fi un film de actiune uimitor; efectele CGI sunt incredibile. Cei de la ILM (Industrial Light and Magic) au lucrat la ele, si ca sa fiu sincer, chiar este magic. Filmam cu ecranul verde, avem un personaj pe nume Appa, ce este o combinatie dintre un bizon si un urs zburator, si asta sunt eu, o creatura zburatoare ce seamana cu un urs.

Frumoasa incercare.
OK, nu, dar macar am ocazia s-al calaresc.

Nu e un urs real zburator?
Nu, am calarit o sa pufoasa. Era cam la 5-6 metri deasupra pamantului. E fixat pe ceva care se leagana... Ei il miscau, si in spate era ecranul verde imens. Night tipa, "OK, acum zbori prin aer!" si eram ceva de genul, "OK, acum zbor prin aer." A, si a trebuit sa zbor prin aer, si nu, nu luasem droguri.

Poate ca era bautura buna pe platourile de filmare?
Eu pot sa imi tin singur bautura! Sunt din sud, sa fim seriosi. Stii, imi place Jameson Whiskey, si-mi place Bud Light, pastrez lucrurile destul de simple. Am fost de fapt intr-un bar de curand, si aveau numai 3 beri la draft, si era Bud cu lamaie! L-am certat pe barman pentru asta. Glumesti? Nici macar nu aveti Bud Light? Nu aveti Lonestar la draft? Aveti decat Bud Light Lemon-Lime?!

Sper ca te-ai plans de problema ta cu berea cu lamaie in timpul auditiei pentru The Last Airbender.
O, nu a trebuit sa dau nici o auditie. De fapt, rolul meu a fost livrat de o bufnita, urmata de o lista cu rechizite scolare magice... Nu, nu, am avut o auditie normala. De fapt, am mai avut o auditie inainte pentru The Happening, tot al lui M. Night... Atunci ne-am cunoscut si i-am dat drumul.

Am inteles ca intr-un film al lui M. Night, nu vezi niciodata intregul scenariu...
La auditii nu primesti decat replicile pe care le vei spune, dar acest film este bazat pe seria animata Nickelodeon, asa ca este o detasare de thriller-ele lui Night. Este despre gasirea eroului din tine, si are unele din cele mai incredibile scene de actiune, cu toate personajele ce pot manipula elementele si eu posibilitatea de a arunca cu foc si de a arunca apa pentru a-l stinge... Cu toate acestea, personajul meu arunca doar cu un boomerang. Asta nu e la fel de misto ca fiind capabil sa indoi apa.

Deci nu poti indoi apa. Ce altceva nu poti face?
Sa calc. Vreti sa ma vedeti calcand rufe, si veti vedea cat de prost ma descurc. Imi plac hainele mototolite oricum, asa ca e bine. Dar unul din colegii mei de trupa m-a invatat o smecherie; numele lui e Lawrence Abrams si canta jazz; are in jur de 56 de ani. M-a invatat vechiul truc sa pun hainele pe umeras si sa le las in dus la abur. Prima data cand am incercat, le-am pus chiar sub dus, si am gresit. Nu le pui in dus pentru ca se uda. Vedeti? Am invatat.

Esti actor si ai si o trupa, 100 Monkeys. Crezi ca vei face ceva sa combini aceste doua pasiuni?
Bineinteles, voi juca in musical-ul Twilight. Partea infricosatoare e ca, pun pariu ca filmeaza unul, chiar acum! 


vampirescrib

Niciun comentariu: