01.01.2010

Robert Pattinson si ai lui dinti


Aparent,folosirea atei dentare pare primejdioasa.Doar intrebati-l pe Robert Pattinson!
Frumosul actor Twilight se presupune ca isi curata cu regularitate dintii,asigurandu'se ca are si gingii sanatoase,si astfel poate sa nege orice declaratie rautacioasa cum ca ar fi neglijent in ceea ce priveste igiena - spune costarul sau din Eclipse,Bryce Dallas Howard.
"De fapt,acorda foarte mult timp cand vine vorba despre capitolul igiena"-a spus actrita celor de la revista New York la premiera celui mai recent film al sau,The Loss of a Teardrop Diamond."Chiar el mi-a spus aceasta intamplare.El a spus ceva de genul:"Oh,trebuie sa ma duc la stomatolog.Iar eu am spus ceva de genul:Oh,dar ce s-a intamplat?Doar un simplu control?Iar el a spus:Nu,mi-a sarit o bucata dintr-un dinte.Iar eu am spus:Cum?Apoi mi-a raspuns:Folosind ata dentara!"
Apoi,actrita a mai adaugat:"Eu nici macar nu folosesc ata dentara.Asa ca,credeti-ma,el e igienic!"



Sursa:twilightsaga.ro

Niciun comentariu: