29.01.2010

Kristen despre Welcome to the Rileys


In acest film,Kristen joaca rolul unei stripteuze de 16 ani,luata de un barbat casatorit,interpretat de James Gandolfini.
"A trebuit sa dansez la bara.Aveam vanatai pe picioare,m-am rupt incercand sa fac bine.A fost neplacut.Dar,ori de cate ori vedeam,vroiam si mai mult.A fost o chestie ciudata de auto-ura!",afirma actrita intr-un interviu acordat cu ocazia participarii ei la Sundance Film Festival.
Regizorul Jake Scott spune ca era putina lume pe platou cand Kristen trebuia sa danseze pe bara :" Era terifiata,am filmat scenele intr-un club real de striptease,murdar si foarte dureros pentru ea.Dar i-a placut."
Kristen a avut parte si de un ajutor din partea unei stripteuze profesioniste,spune Scott :"Este una din cele mai bune in domeniu.Nu am folosit droguri sau chestii asemanatoare.Ne-a ajutat mult,i-a prezentat lui Kristen aceasta lume."
Dar sa nu uitam ca filmul nu este despre o stipteuza ci despre un copil nenorocit .
"Imi place mult de personajul meu ca nu este senzual si sexy",spune Kristen.

Sursa: stiritwilight.blogspot.com

Niciun comentariu: