30.01.2010

Ce mai spune Stephenie...


Pe 27 ianuarie,Stephenie a postat pe site-ul ei urmatorul mesaj :
"Sper ca ati inceput cu totii anul bine.
Am fost impresionata de lume si de fanii Twilight,de ajutorul lor si iubirea lor pentru Haiti.Este incredibil sa vad cum cum fanii Twilight din toata lumea s-au hotarat sa ajute.Sunteti niste oameni minunati.In acest moment,cred ca e important pentru noi sa stim ca problema din Haiti nu se va rezolva peste noapte,asa ca tineti-o tot asa,si sa-i avem pe oameni de acolo in gandurile si rugaciunile noastre.
O noua recomadare de carte : recent am citit si adorat The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society de Annie Barrows.A fost una dintre acele carti perfecte si satisfacatoare,pe care cand o termini,iti doresti sa gasesti inca una asemanatoare sa citesti.
Am realizat ca exista o mare omisiune in pagina mea de recomandari muzicale.Cum de nu am ascultat niciodata Metric?E nebunesc.Oricum,Fantasies a fost unul dintre cele mai bune albume din 2009.
La final,va recomand filmul "Dear John",ce are premiera pe 5 februarie.Multumita prietenului meu Wyck(pe care l-ati vazut in multe interviuri despre Twilight,el este unul dintre producatorii lui,si a filmului "Dear John")am putut sa-l vad mai devreme.O sa marturisesc,am plans.De asemenea,l-am descoperit si pe Channing Tantum,pe care pana acum l-am omis.Imi place mult.Amanda Seyfried este fermecatoare ca de obicei,iar chimia( chimia este pentru mine esenta unui film) dintre ei este incantatoare.Desi,chimia dintre Channing Tantum si Richard Jenkins ( care-l joaca pe tatal lui) a fost partea mea preferata.
Sa aveti o saptamana placuta!
Stpeh."
Sursa: stiritwilight.blogspot.com

Niciun comentariu: