30.11.2009

Interviu cu Rob


MTVRadio:

Spune-ne cum a fost sa lucrezi cu Chris Weitz si ce parere ai despre ghidul lui de orientare pentru oameni celebri?
Cand ne-a spus despre asta,am fost surspins,nu am primit asa ceva de la vreun regizor.Ghidul acela avea 40-50 de pagini, si era in completarea celorlalte scrisori si mailuri pe care ni le-a trimis ca sa stim ca ne intelege si stie cum ne simtim.Si nu s-a schimbat pe tot parcursul filmarilor.Am fost impreuna cu el si sotia lui in Japonia sa promovam filmul,si pana si ei i se pare comic cat de multa atentie primeste.Chris este una din cele mai grozave persoane pe care le-am cunoscut.Este un sfant.Cred ca asta se si vede in film,pune mult suflet.

Personajul tau apare putin in film,te-ai simtit separat fata de ceilalti colegi ai tai?Ti-ai dorit ca Edward sa apara de mai multe ori?
Scenele cu halucinatiile au fost cele mai grele.Le-am editat mult.Nu-l joc de fapt de Edward,ci o manifestare a singuratatii si disperarii Bellei.O intrebam pe Kristen"Tu cum ai interpreta partea asta?"Cat despre singuratate,cred ca e ceva specific personajului meu,nu a fost ceva nou.
Il apreciezi pe Edward mai mult cu fiecare film?
E comic,pentru ca in timp ce citeam "New Moon",mi-au venit idei cum sa-l joc pe Edward in primul film.Este cartea pe care am inteles-o cel mai bine,l-a umanizat pe Edward pentru mine.In prima,de la ineput si pana la sfarsit,ramane acel personaj ideal,iar in a doua,greseste.Este depasit de toti.Cred ca asta il umanizeaza.

Esti o persoana romantica?
Nu prea am facut multe gesturi romantice in viata mea.Imi plac scenele romantice.Am simtit ca o mare parte a filmului este sfasietoare si reala.Nu simteam ca fac ceva doar pentru a fi romantic.Din multe privinte,este o poveste trista.Hmm...care e cel mai romantic lucru pe care l-am facut?

Ai cantat vreo serenada?
Oh nu(rade).Nu cred ca ar fi ceva romantic.Iti trebuie mult curaj pentru asta.De fapt,nu pot sa ma gandesc la cel mai romantic lucru pe care l-am facut.Am pus o floare in dulapul unei fete,Maria cand avem 15 ani,sau poate 14.Dar ea a crezut ca e de la altcineva,iar acel altcineva a pretins ca el a fost,ceea ce a fost super.

Niciun comentariu: